~LadyGirbalia~

Művészlélek elmegyógyászata ömlesztett gyógymódok formájában.:-) (Néhány régebbi, és újabb vers, gondolatok, idézetek, rövid beszámolók egy-egy debilebb napom után, fényképes illusztrációk, szóval éppen ami eszembejut!) ~ A nyugalom megzavarásáért, a megbotránkozásért, és egyéb általam elkövetett bűnökért nem vállalok felelősséget! :-)

Telefon.

2010.12.25. 02:52 ~LadyGirbal~

4,5 éve ugyanazt a telefont használom, és most megleptek egy újjal, valami Samsung okostelefon, érintőképernyős meg minden, tényleg nagyon jó, de nekem ez sok. Nem tudom kezelni, mindent elnyomkodtam rajta, az összes nevet töröltem a telefonkönyvből, kb 3db maradt benne, mert annyiról tudtam, hogy kicsoda, és amúgy kezelhetetlen, és ha nem vágom 2 napon belül a falhoz, akkor acélidegeim vannak.

A másik gond vele, hogy akármennyire tetszik az, hogy feldugom tölteni, és szól magától, hogy fel van töltődve, meg egy tündér, és megcsinál helyettem mindent, de nagyon rossz érzés az, hogy a régi telefonom helyett van itt az ágyamban, ő meg lent szomorkodik az asztalon egyedül a sötétben... NAGYON bűntudatom van, az lesz, hogy így hajnali háromkor lemegyek érte, és felhozom az ágyba... Borzalmas ha hülyeségekért van bűntudatom... És még én piszkáltam tegnap éjjel Balázst emiatt... "Isten nem ver bottal"...:D

A bejegyzés trackback címe:

https://ladygirbal.blog.hu/api/trackback/id/tr932537901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása