~LadyGirbalia~

Művészlélek elmegyógyászata ömlesztett gyógymódok formájában.:-) (Néhány régebbi, és újabb vers, gondolatok, idézetek, rövid beszámolók egy-egy debilebb napom után, fényképes illusztrációk, szóval éppen ami eszembejut!) ~ A nyugalom megzavarásáért, a megbotránkozásért, és egyéb általam elkövetett bűnökért nem vállalok felelősséget! :-)

KarácsonyFUCK (1)

2010.12.24. 13:08 ~LadyGirbal~

A karácsony mindenkinél hisztéria, mindenki karácsonykor üvöltözik a családjával, iszonyú sok a konfliktus. Mi ezt egy picit másképp kezeljük mint ahogy külső szemlélőként bárki elvárná. Ahelyett, hogy üvöltve levágjuk egymás fejét, a legvégzetesebb karácsonyi bakikon is sírva röhögünk. Mitől emlékezetes egy karácsony? Én személy szerint soha nem emlékszem a karácsonynak a szokványos részeire. Mit kaptam 2000-ben karácsonyra? Honnan tudjam?? 10 éve volt. Az egyetlen emlék ami megmaradt, hogy díszítés közben eldőlt a fa, mert elfelejtettük kikötni. Nem öltük meg egymást, nem mutogattunk ordítva, hogy kinek a fejét akarjuk táncán, és ki a hibás. Röhögtünk. Imádom a családomat, iszonyú jól kezeljük a leghülyébb helyzeteket is.

Az idei karácsony is piszokmód emlékezetes lesz. Felkeltem délben arra, hogy hangosak az emberek. Balázs 8kor lelépett, mert családi botrány van belőle, hogy ittaludt. Erről majd később. Nem tudtam visszaaludni, csak félálomban vergődtem, picit sírdogáltam, de ez nálam természetes. Fránya bűntudat. Szóval a családom hangosabbik verziójára keltem fel, letántorogtam megnézni, hogy mi a tökömet csinálnak, hát elég vicces volt, mert mivel tetőtérben lakunk az öcsémmel, van egy lépcső, ahol olyan 3-4 méter belmagasság van. Kinyitottam az ajtót, és a karácsonyfa teteje elhajlott a plafonon!! Önkéntelenül is kiszaladt belőlem a röhögés. Anyuval egy kicsit elszaladt a ló, megérkezett a karácsonyi lelkesedés. Kicsit túl sok is. A magassággal még nem is lett volna akkora gond, de a fa vagy kétszer olyan széles volt, mint amilyen magas. Értem én, hogy évek óta mondogatjuk, hogy a kövér fenyő aranyos, meg minden, de lehet, hogy hiba volt.

A dolog megoldásához úgy jutottunk el, hogy kegyetlenül oltottunk mindent és mindenkit, visongva szakadtunk. Apu hatalmas sóhajjal kisérte a következő mondatot: "20 éve hisztizek, mert bele kell faragnom a fát a talpba, ha ezen túlvagyunk, soha többet nem szólalok meg." Egyszer már belefaragta, most kifaragta belőle, és behozott 4-5 fűrészt, meg egy láncfűrészt a nappaliba. Nekiállt leszedni a kis ágakat (amik magukban akkorák voltak mint 1-1 kisebb karácsonyfa.:D) és amikor már majd' egy métert lecsupaszított az aljából, közölte, hogy hozzon valaki egy törölközőt. Negyedóra röhögés. Én szemfüles vagyok, videó, és képanyag is készült arról, ahogy édesapám a nappali közepén benzines láncfűsésszel karácsonyfát igazít. Kb a felét le kellett vágni, gratulálok anyu, nagyon szép fát vettél.:D<3 Ja és a vicc az, hogy most múlt 1 óra. Ötre vendégek jönnek, és még se fa, se kaja, SEMMI.

És még csak most kezdődik!!!! Rohanok porszívózni. Néhány kép:

A bejegyzés trackback címe:

https://ladygirbal.blog.hu/api/trackback/id/tr382536769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása