~LadyGirbalia~

Művészlélek elmegyógyászata ömlesztett gyógymódok formájában.:-) (Néhány régebbi, és újabb vers, gondolatok, idézetek, rövid beszámolók egy-egy debilebb napom után, fényképes illusztrációk, szóval éppen ami eszembejut!) ~ A nyugalom megzavarásáért, a megbotránkozásért, és egyéb általam elkövetett bűnökért nem vállalok felelősséget! :-)

Mai napom.:)

2011.01.02. 20:05 ~LadyGirbal~

Pff. Ma sokkal korábban keltem fel a tervezett sohánál, anyu fél11kor felkeltett, hogy a család nő tagjai kollektívan utó-karácsonyt ünnepelnek, és megyek-e. Persze hogy megyek, a vásárlás a legjobb a női léleknek. Amúgy is kicsit le van strapálva a kis lelkem, szóval ez most jót tett. Nagyim, nagynéném, anyum, és én elrohantunk vásárolni, de már délben jött a kis pénisz kontra nagy pénisz vita, aminek hihetetlen röhögés lett a vége. Majdnem megvertem egy kis proletár sznob cigány picsát, hisztizett, hogy nem látszik a D&G felirat a pólón. Minek, kérdezem én, minek?? Egyrészt mindenhol takarja a bele, másrészt ránéznek, és levágják, hogy biztosan lopta. Sütött a csajról a butaság, de nagyon nagyra volt magával. Na mindegy.

Most hihetetlenül elégedett vagyok, mert elvertem 15ezret 2 óra alatt, és gyönyörűséges dolgokkal tértem haza a vadászatról:

  1. Ciklámenszínű 12centis platform tűsarkú. (sajnos egy kicsit nyári cipő, szóval még pihen, de bűn lett volna otthagyni)
  2. Fekete ruha. (hétvégén felavatom)
  3. Csipkés fekete combfix
  4. Csipkés fekete melltartó
  5. sok-sok sminkecset
  6. púder
  7. fekete szemhéjtus

Az örömömet már csak az fokozhatná, ha továbbra is ilyen szép idő maradna, mint amilyen ma reggel volt. És persze a kedvesemről is szeretnék hallani, mert értem én, hogy elfoglalt, meg próbája van, de hiányzik. Számításaim szerint ahogy hazaér, és felmegy facebook-ra azonnal meg akar majd ölni, mert felraktam az összes hihetetlen módon előnyös wellness-es képet.:) Nagyon gyorsan rohan az idő, holnap vagyunk egy hónaposak. Gondoltam, hogy sütök valami kis hülyeséget, pl muffin, brownie, vagy akármi, de nem ér rá, szóval majd máskor. Na most hirtelen ennyi. Inkább kép:

Szerelmem ez a cipő. <3

A bejegyzés trackback címe:

https://ladygirbal.blog.hu/api/trackback/id/tr342554982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása