~LadyGirbalia~

Művészlélek elmegyógyászata ömlesztett gyógymódok formájában.:-) (Néhány régebbi, és újabb vers, gondolatok, idézetek, rövid beszámolók egy-egy debilebb napom után, fényképes illusztrációk, szóval éppen ami eszembejut!) ~ A nyugalom megzavarásáért, a megbotránkozásért, és egyéb általam elkövetett bűnökért nem vállalok felelősséget! :-)

Jelentés

2010.12.22. 03:39 ~LadyGirbal~

Ma lényegében két dologról szerettem volna írni, de ehez kell egy kis elővezetés, meg némi átkötés, hogy ne nézzen ki iszonyú hülyén egymás mellett a két téma. Ma karácsonyozni mentem be a suliba olyanokkal, akikhez kevés híján semmi közöm, aztán délután készültünk a Szabós szalagavatóra, este pedis szilvuban voltunk. Lehet, hogy az első témakört most mellőzöm, mert nem igazán passzol a jelenlegi hangulatomhoz. Első körben leírom a napomat, aztán kiderül mi lesz belőle, mert iszonyú fáradt vagyok.

Szóval reggel elaludtam, és nem jutottam be órára, szóval végigültem egy karácsonyi műsort, közben papíron boncolgattam az ünnep témáját, és kifejtettem a véleményemet, amit majd idővel esetleg le is gépelek ide, aztán gyorsan letudtuk az osztálykarácsonyt, és már rohantam is haza, mert arra számítottam, hogy Balázs korán jön, és tudunk kezdeni magunkkal valamit szalagavató témakörben. Lefürödtem, közben megérkezett a nagynéném, akivel elég rendesen egy hullámhosszon vagyunk, és fetrengve röhögtünk az asztalon. 4 környékén elkezdtünk foglalkozni a koreoval, sokkal jobban haladtunk benne, mint amire számítottam, annak ellenére, hogy egész másra koncentráltunk közben. Balázs 8ra ment tréningre, én összeszedtem magam, és ledzsaltam szilvuba. Kb a szokásos történet, pici tánc, pici ivás, picit a végére már kivoltam, de alapjában véve jól éreztem magam. Kettő óra környékén Gerának elborult az agya, és ilyen mindenféle zenéket rakott be, amire Balázzsal nekiálltunk tombolni, és örjöngeni, a végére már bevontam széket is, és megzeberedve ugráltam körbe-körbe, amúgy meg kis híja volt szerintem, hogy kihívják az elmegyógyászatot, és bevitessenek. Balázsnál ma sem maradt ki a felmosó-efekt, nem értem miért vonzza így a padló, de mindenesetre hanyattvetette magát. Azthiszem a hülyeségével meg azzal, hogy ennyire imádom, kiengesztelt azért ami egy picit ma fájt. Reggaetonra nekem elborul az agyam, és zúzok rá, főleg olyanra, amit jól ismerek, és brutáliskeménydurva. Gera berakta a Daddy Yankee - Gasolina-t, és megőrültem, Balázs meg leült. Én többnyire józanon se vagyok visszafogott ártatlan lányka, részegen meg aztán biztosan nem, szóval megtámadtam, és táncoltam az ölében, amire egy olyan megjegyzést kaptam, ami most sokmindent lerombolt bennem. Lényegtelen, hogy nekem iszonyat szarul esett, de olyan vagyok, hogy ilyenkor betegesen keresem magamban a hibát, aztán megfolytom a ragaszkodásommal az illetőt. Ritkán mondok ilyet, de most szexuális téren az önbizalmam le lett lökve a pincébe, rá lett baszva az ajtó, ami elé odatoltak egy szekrényt, ráfúrták, és hozzáláncolták a falhoz is, szóval a rossznál is rosszabbul érzem magam emiatt. Nekem ez fontos lenne, hogy értékeljenek ilyen téren, mert párkapcsolat-témában rohadt gyenge vagyok, szinte csak szeretőnek vagyok jó, és bevallom őszintén, geciszarul esik ha rájövök, hogy még annak sem. De igazából nem is ez zavar, hanem hogy ő mondta, és amit mondott. Tudom, hogy nem azt gondolta ami nekem átjött, de így működik a hülye fejem, nem tudok mit tenni, szóval úgy érzem mintha közvetve lekurvázott volna a férfi akit szeretek. Majd a történet után lelépett bachatazni valakivel, én meg dühönghettem szegény K.T.-éknak, meg kapcsolhattam láncdohányos módba, hogy ne lovagoljak egész este ezen a kérdésen. Kezdem úgy érezni, hogy NAGYON nem vagyok ide való. Többször éreztem már, nem találom a helyemet, idiótán érzem magam a világban, de ezen nem segít semmi. Iszonyatosan jól esett volna, ha meg tudom győzni, hogy velem aludjon, de amikor nyafogtam neki a kocsiban, akkor ha jól vettem ki, ingerülten válaszolt, hogy mennyi dolga van holnap, és aludni akar. Nem szólok bele a dolgaiba, nem jó nekem, ha ennyire kötődöm valakihez, mert már érzem, hogy fájni fog. Mostantól megpróbálom érzelmileg függetleníteni magam tőle. És amúgy is újabban a blogom 85%-ában róla van szó, így most elrendelem a cenzúrát, és NINCS TÖBB ilyen, mert ELÉG VOLT. Najó. Félreteszem a negatív életérzést, és lefekszem, mert szerintem az a bajom. Holnap jövök 2db témával, ami tisztára bolygatja a fantáziámat.:3

A bejegyzés trackback címe:

https://ladygirbal.blog.hu/api/trackback/id/tr812531600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása